Zarządzaj plikami cookies
Doradca Smaku logoandPrymat logo
Przyprawy, marynaty, sosy i musztardy w atrakcyjnych cenach! SPRAWDŹ

Inne- pytania użytkowników

Masz pytania dotyczące gotowania, przyrządzania potraw lub wyposażenia kuchni?
Interesuje Cię dieta oraz przepisy wegetariańskie?
A może zastanawiasz się, o czym warto pamiętać, robiąc zakupy?
Sprawdź, czy ktoś już nie zadał pytania, które Cię nurtuje. Jeśli go nie znajdziesz, dodaj swoje pytanie.

barbara11561

Zadanych pytań: 1084

01.07.2015 23:00

Kto walczył w CZERWCU o nagrodę miesiąca i jej nie dostał???

Najlepsze odpowiedzi (3)

barbara11561

Zadanych pytań: 1084

02.07.2015 23:00

Mnie też nie bardzo podoba się obecny system przyznawania nagrody miesiąca,poprzedni był bardziej czytelny.Teraz zabierają punkty i 1,5 miesiąca trzeba czekać na ewentualny ich zwrot??? a w tym czasie można by było sobie inną nagrodę zafundować:) Do nagrody premium chyba nie trzeba odpowiadać na żadne pytanie(było tłumaczone z początku w aktualnościach) i znika zaraz po zamówieniu:) Ja nie startowałam jeszcze do żadnej z nich:)

dwa pokoje z kuchnią

Zadanych pytań: 393

03.07.2015 08:35

@barbara- ja tez tak myslalam, ale dla pewnosci przed zamowieniem zadalam pytanie za posrednictwem FB, czy to pytanie przy nagrodzie premium tez jest i czy trzeba odpowiadac. Odpowiedzi dlugo nie bylo, wiec przezornie przy zamowieniu napisalam odpowiedz na to pytanie. A tu odpowiedz na FB, ze odpowiedz nie byla potrzebna, ale dziekuja jak juz jest .... Nagrode zamowilam i od razu jedna szt zniknela z katalogu, a po mnie jakis tydzien, moze dluzej ktos zamowil ostatnia druga sztuke. No ale jak po 15tym czerwca nie bylo kuriera to zapytalam, juz mailowo, co z tym piekarnikiem? Dostalam odpowiedz, ze przepraszaja ze na FB wprowadzono mnie w blad, ale nagroda premium podlega pod taki sam sposob zamawiania jak nagroda miesiaca i mam czekac na wyniki glosowania jury... No sz.. mnie trafil, bo przez czyjes niekompetencje narobilam sobie zludnych nadziei. I gdybym wtedy poczekala na ta mylaca odpowiedz i wyslala zamowienie bez pytania, to moglabym juz na calego pozegnac sie z nagroda. Teraz pozostaje czekac dalej, do 15ego lipca nas odpowiedz.... Ostatni raz zamowilam cos w systemie nagrod premium czy miesiaca... Wole dac wiecej punktow, ale miec gwarancje, ze jak zamawiam to to dostane. Dobrze ktos to wczesniej opisal. Nie dosc ze zbierasz te punkty, ktore w gruncie rzeczy sa na tym portalu jak wirtualne pieniadze, to jeszcze trzeba za nie brac udzial w konkursie i liczyc ze sie uda.

Stenka

Zadanych pytań: 467

02.07.2015 11:33

Zgłosiłam się, ale jak na samym początku było za 2450 punktów, potem to poprawili. Teraz czekam na zwrot pobranych punktów, bo nie mam nadal nawet tych wymaganych 7450 punktów. Dziwię się, dlaczego nie ogłaszane jest kto dostaje nagrodę miesiąca

Odpowiedzi (26)

dwa pokoje z kuchnią

Zadanych pytań: 393

02.07.2015 03:46

Ja zamawialam nagrode premium i jeszcze nie mam odpowiedzi na ten temat. I jestem zawiedziona cala akcja!! Do tego proponuje Wam wszelkie wazne sprawy zalatwiac bezposrednio na maila a nie przez FB. Mnie na fejsie wprowadzili w blad na temat zamawiania nagrody premium, niby w regulaminie jest zapis, ze sposob zamawiania jest jak przy nagrodzie miesiaca, a ja dostalam odp ze na pytanie odpowiadac przy premium nie trzeba. Dziwna jest cala akcja, tym bardziej ze nagroda premium w polowie miesiaca sie utlenila- wiec ja pytam gdzie ta rownosc przy zamawianiu? Kazdy mial miec mozliwosc caly miesiac zglaszac swoje odpowiedzi na pytanie konkursowe, a tu nie bylo do czego. Jak na razie nie doczekalam sie odpowiedzi na te pytania, ani na maila z informacja czy nagroda zostala mi przydzielona, czy moze moja odpowiedz byla niewystarczajaca i na zwrot punktow. Licze na to, ze rano jak wroce z pracy to odpowiedz juz bedzie, jakakolwiek....

Ali

Zadanych pytań: 0

02.07.2015 07:33

Chodzi o tego robota kuchennego? Też zamówiłem, jakiś tydzień temu. Ale wciąż bez odpowiedzi...

olkaaa

Zadanych pytań: 1354

02.07.2015 07:44

ja również czekam na odpowiedź

VioletoweKucharzenie

Zadanych pytań: 19

02.07.2015 07:53

jeżeli chodzi o robota to ja również czekam na odpowiedź.

Margo1

Zadanych pytań: 2141

02.07.2015 08:22

Ja chciałam zamówić ,ale się nie dało, wciąż wyskakiwał komunikat ,ze wszystkie są zarezerwowane ,spróbuj póżniej , jak napisałam do Doradcy wiadomość w tej sprawie , to Doradca odpisał,że jeszcze spokojnie można zamówić , ale próbowałam dalej i ciągle było to samo :(

Poison1988

Zadanych pytań: 188

02.07.2015 08:24

Ja w poprzednim miesiącu piekarnik zamawiałam. Było cichutko aż tu nagle kurier zadzwonił do drzwi :) Więc może do Was też po 15stym będzie szykowana wysyłka :)

bietka

Zadanych pytań: 563

02.07.2015 08:49

jak widać było dużo chętnych na tego robota, ja również czekam na odpowiedź :)

Malinka

Zadanych pytań: 302

02.07.2015 08:54

Ja również wysłałam zgłoszenie i póki co...NIC. Punkty zniknęły, a info o ewentualnej nagrodzie jeszcze nie dotarło, ale cierpliwie czekam :)

paula191919

Zadanych pytań: 54

02.07.2015 09:10

ja w czerwcu tylko żelazko zamówiłam

IZABELA29

Zadanych pytań: 666

02.07.2015 09:26

nie próbowałam zamawiac chetnie powalczyłabym o lodówke ale mam za mało punktów

DoradcaSmaku.pl zawiera materiały autopromocyjne marek należących do Prymat sp. z o.o.:

Prymat Kucharek tonaturalne smak